kan je goedkoop of gratis parkeren bij hotel in Parijs?

ik heb gezocht op een aantal hotels, maar die hadden geen eigen parkeergelegenheid, zodat je aangewezen bent op openbare parkeergelegenheid, van wel 40 euro of meer per dag!

4 jaar geleden
in: Vakantie
16.8K
Amadea
4 jaar geleden
Per auto door Parijs rijden lijkt mij geen sinecure. Zou je niet liever met openbaar vervoer gaan?
tinus1969
4 jaar geleden
Parkeren in Parijs is nu eenmaal duur. Alleen dure hotel bieden 'gratis' parkeren, omdat de kamer zelf al duur is.
SimonV
4 jaar geleden
Hoeft niet. Bij Adonis Paris Sud ($ 54,- per nacht) kun je in de buurt gratis parkeren.
Piacenza
4 jaar geleden
@Amadea: Hij kan natuurlijk ook helemaal niet naar Parijs gaan! En wat weet jij te vertellen over de rijvaardigheid en ervaring van vraagsteller? Grapjas.
tinus1969
4 jaar geleden
@SimonV, dat hotel is dan ook niet in Parijs, of in ieder geval niet in departement 75; ruim 5 kilometer buiten de Peripherique.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Hier staan hotels waar je gratis kunt parkeren:
https://www.expedia.com/Paris-Hotels-Hotels-With-Free-Parking.0-0-d179898-tHotelswithFreeParking.Travel-Guide-Filter-Hotels
https://trip101.com/article/hotels-with-free-parking-in-paris
Als je op Search klikt, kun je je filter uitbreiden. Je kunt dan ook zoeken op lage prijs, waarderingscijfer e.d.
Toegevoegd op 15 juli 2019 11:00: tekst
SimonV