Is er een soort kortingskaart zoals die van de NS in Engeland?

Of een ander soort kaart waarmee goedkoop door Engeland gereisd kan worden met de trein

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Bij de Tourist Board van Groot Brittanie vind je geweldige treinpassen voor een rondreis door Engeland. Je koopt al een 2-daagse pas waarmee je onberperkt treint vanaf 75 euro. Lees hier meer info & tips voor treinreizen door Engeland.
http://www.visitbritainshop.com/nederland/
Op www.visitbritain.nl, de officiele Touristen website van Groot Brittannie, tref je geweldige treinpassen waarmee je vanaf 75 euro al 2-, 4-, 8-, 15- en 22 dagen of zelfs een maand, door Groot Brittanie kan reizen per trein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou als ik jou was contact opnemen met de ANWB of de ns in Nederland zij weten het antwoordt vast.Waarschijnlijk wel maar ik zou het toch even gaan navragen