Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

we willen in oktober 14 dagen op vakantie in salou in spanje , maar ik wil graag weten of er dan wel wat te doen is en hoe het weer daar is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er is daar zat te doen en te bekijken, enkel wat voor weer het daar dan is is koffiedik kijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan lijkt het mij handig deze vraag (ook) te stellen via onderstaande link........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ben ik 2x in Salou geweest, in juli en in augustus. Dan is het hoogseizoen en zijn er heel erg veel jongeren. In oktober is het hoogseizoen al afgelopen, en komen er vooral veel oudere mensen, daar ligt dan dus ook de focus op! Bingo-avonden en dergelijken.

Het weer in Spanje is in oktober heel wisselvallig, je hebt kans dat het lekker warm is, maar het kan ook zomaar snert weer zijn! Als het echt om de warmte gaat en je kunt niet eerder raad ik je aan om in oktober naar Griekenland of beter nog Turkije te gaan, daar heb je meer kans op goed weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Genoeg te doen alleen is in Oktober ook niet de Herfstvakantie verder ik weet geen leeftijd maar anders Benidorm altijd beter weer die tijd.

Gr Ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding