als je echt goedkoop wil, in het weekend wil reizen, de tijd hebt en met meerdere mensen reist kan je door Duitsland een Schönes- Wochenende- Ticket nemen. je betaalt dan voor 37 euro voor maximaal 5 personen, maar mag alleen met regionale treinen. voor Oostenrjk en NL moet je dan nog een oplossing vinden. de treinreiswinkel heeft ook veel informatie maar niet alijd de allergoedkoopste tickets, soms wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt er aan waar vandaan?
Vanuit Amsterdam (geloof ik) is het €62 als je reist via Praag.
Als je vanuit Amsterdam reist en dan via munchen betaal je €29 tot aan Munchen en vervolgens €86,40 als je dan doorreist naar Wenen.
Voor meer info bekijk de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ticket via de Oostenrijkse NS boeken. Die hebben vaak nog aanbiedingen die je in NL of Dld niet meer kan boeken.

http://www.oebb.at/pv/de/Europareisen/SparSchiene/index.jsp