Hoe ver en hoe duur is het vanaf vliegveldAntalya naar Alanya?

en moet je zelf voor die kosten zorgen als je die reis boekt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een privé-vliegtuigje?

Antwoorden (2)

124km, 70 €. [http://www.antalyaairporttransfer.com/price_list.htm]
Als je een complete trip boekt Vlucht en hotel dan zit vaak de airport transfer erbij. Moet je in de voorwaarden van je trip bekijken. Als je eea los boekt moet je natuurlijk de transfer zelf betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een georganiseerde reis boek is dat normaliter met transfer van vliegveld naar de accomodatie en vice versa.
Antalya-Alanya is inderdaad ongeveer 130 km en ze doen daar zeker 2 ½ uur over.
Het is ook regelmatig zo dat ze nog even bij een souvenirshop stoppen halverwege de reis.
Er zijn trouwens berichten dat er bij Alanya een vliegveld zou gaan komen. Dus wie weet.....