Ik heb geen reisroute van Ryanair ontvangen via de mail, wat te doen?

Ik heb wel een mail van Ryanair ontvangen met informatie er in zoals betalingsgegevens, passagiersgegevens en vluchtgegevens. Nu vraag ik me af hoe zo'n reisroute er uit ziet en of die verplicht nodig is bij het vliegveld. Of alleen de boarding pass en mijn ID? Als ik trouwens kijk bij 'mijn boeking beheren' op hun site dan staat er wel dat alles is goedgekeurd. Ik heb trouwens tickets gekocht via Cheaptickets.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reisroute ?? Je hebt alleen een boardingkaart en je id-kaart/paspoort nodig op het vliegveld. Je hebt toch een mail ontvangen met je betalingsgegevens etc. Dan is het goed.

Antwoorden (1)

Om te vliegen heb je alleen je boardingpass en je ID nodig.

Op Schiphol vind je op de informatieschermen hoe laat je bij welke Gate je moet zijn, dat weet Ryan Air van tevoren ook niet precies.

Toegevoegd na 27 minuten:
Ryanair vliegt niet vanaf Schiphol, mijn fout.

Hoe dan ook, ik weet niet precies wat je met Reisroute bedoelt, maar je hebt geboekt voor een vlucht vanaf een luchthaven, hetzij Eindhoven, Groningen of Maastricht.

Je vertrekt dus vanaf de luchthaven waarvoor je geboekt hebt.
Daar aangekomen zul je informatie zien met waar je je voor je betreffende vlucht moet melden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Ryanair weet juist heel goed dat ze niet vanaf Schiphol vliegen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oeps...