wie kan me helpen ivm men zwembad

kan iemand me zeggen hoe of waar ik kan vinden hoe men zwembad te onderhouden
ik heb namelijk in spanje huisje gekocht maar wil zelf het zwembad onderhoud doen nu
nu hebben wij enkele dagen erin gezwommen en is het ineens beetje groen kan iemand me zeggen hoe ik dat meot doen met die cloor tabletten en heb zo grote fles met blauw soort van product van vorige eigenaar
men zwembad is 8m op 4meter wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het groen worden van het water betekent dat je er te weinig chloor in gedaan hebt.
Bereken de inhuid van je zwembad en begin met je water te testen, je kan er zo maar niet wat in gooien.
Lees hierna op de verpakking, hoeveel chloor er in moet.
Wees hier erg voorzichtig mee, te veel chloor is schadelijk/ giftig.
Als je niet weet wat er in de blauwe fles zit, ga er mee naar een zwembadbedrijf in je omgeving, want zo krijg je ongelukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (1)

het beste is om er een complete filterinstallatie bij te bouwen zodat je water constant gezuiverd en gefilterd wordt
alleen met een chloortabletje ga je het niet redden