Mag ik een trolley en een rugzak bijhouden als handbagage?

In de paasvakantie ga ik naar New York voor een week en ik heb een trolley gekocht binnen de juiste afmetingen die mee mag als handbagage. Nu is mijn vraag of ik nu ook een rugzak mag meedoen. Ik zou graag de trolley wegzetten en de rugzak tussen mijn benen zetten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Meestal mag dit niet, je kunt het voor de zekerheid opzoeken op de site van de luchtvaartmaatschappij. https://www.vakantie-check.nl/regels-omtrent-handbagage-wat-mag-er-wel-en-niet-mee/

Antwoorden (2)

Je kan her beste even op de site kijken van de maatschappij waarmee je vliegt.
Het hangt namelijk van de maatschappij, je ticket en de exacte afmetingen / gewichten af wat wel en niet mag. ( maar ik verwacht dat een kleine rugtas geen probleem is)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zou deze rugzak een probleem kunnen geven?
https://www.zllifa.com/collections/best-sellers/products/anti-theft-backpack
Size: 43 x 26 x 11 cm
Capacity: 15 L
Normaal mag je maar één stuk handbagage mee het vliegtuig innemen, maar kijk voor de zekerheid op de site.
6 jaar geleden
Utrecht
6 jaar geleden
Vaak is het 1 stuks handbagage en een "persoonlijk" item. Dit kan een handtas zijn maar ook een klein rugzakje.