ik moet 45 euro meer betalen bij easy jet omdat ik mijn doopnamen niet heb vermeld kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee serieus dat meen je niet. Wat een gebrek aan service zeg! Bah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bij ryanair ook. Ik snap dat wel, je moet dat soort dingen goed invullen. Deze gegevens moeten kloppen.

Antwoorden (4)

Ja dat kan. Deze fout maken helaas meerdere en moet je gewoon voor betalen helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook is gehad, ik kon een hele nieuwe ticket kopen. Je moet altijd precies je namen overnemen zoals ze staan op je ID/passport.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Staat duidelijk in de kleine lettertjes.
Helaas je moet dus dokken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Easyjet flikt wel vaker van dit soort onzin. Alleen omdat iets in kleine letters staat gedrukt, wil nog niet zeggen dat het mag van de autoriteiten...