Hoe kom je er van te voren achter of een hotelkamer ook echt niet gehorig is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
soms staat het bij de recensies
jodyenboyke
6 jaar geleden
Even hotel opzoeken in Zoover.nl en dan bij vraag en antwoord, jou vraag stellen. Vaak reageren er mensen die al vaker in het hotel zijn geweest. Als er weinig of langere tijd geen recensies zijn gegeven dan zegt dit vaak al e.e.a. over het hotel.
jodyenboyke
6 jaar geleden
Vijfmeter, andersom hoor! Meestal worden goede recensies gevolgd door reizigers die van plan zijn het hotel te boeken. Komen zij ook enthousiast terug dan plaatsen zij dit ook weer in Zoover. Bij hotels met veel review is het aantal reacties op vragen ook veel hoger.

Antwoorden (1)

Bij sommige beschrijvingen van hotelkamers staat dit vermeld op de website van het hotel. Is dat niet zo, dan kan je bij het hotel van tevoren hiernaar informeren, bijvoorbeeld via telefoon of e-mail.

Je kan bij de reservering aangeven dat je absoluut geen geluidsoverlast wil hebben van verkeer of van andere gasten: dat is helemaal geen vreemd verzoek.

Toegevoegd na 6 minuten:
Soms staat de vermelding "geluiddicht" bij de beschrijving van een hotelkamer vermeld. Je kan dus ook googlen met de term "geluiddicht" en de naam van het hotel van je keuze om te controleren of de kamers daarvan geluiddicht zijn.

Toegevoegd na 16 uur:
In recensies van hotelkamers vind je ook veel informatie. Bijvoorbeeld op de websites van TripAdvisor www.tripadvisor.nl of Zoover www.zoover.nl.
Antoni