Waar komen in nederland de mooiste schelpen voor ?

Ik bedoel in de vorm van groote en mooie kleuren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

In Zeeland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

13 jaar geleden
Texel zowel zuid als noordkant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij, in een doosje in de kast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het strand van Schiermonnikoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na/tijdens een flinke storm kan het overal aan de noordzeekust. kijk wel uit tijdens een storm! Ik heb afgelopen najaar erg mooie schelpen gevonden. de ervaring opzich is al een aanrader. Mocht je ze niet willen zoeken, na een PM kunnen we ze misschien delen ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
personal message. of een persoonlijk bericht. door op iemands naam te klikken(broeder in mijn geval) kom je op de profiel pagina, dan vind je onder iemands "plaatje" een envelopje. als je daarop klikt, kun je een persoonlijk(prive) bericht sturen. soort email dus. ennuh, dan kan ook zonder sorry toch(smile)
Bij de waddeneilanden, Zeeland en bij Den Helder vind je vaak hele mooie schelpen ;-)