kun je met bus,trein door de Baltische staten reizen en waar vind ik de busregelingen ?

ben van plan de drie Baltische staten te bezoeken . Wil niet in een groep maar met 2 .Wil naar Tallinn vliegen en van daar met
bussen verder .Is dat aan te bevelen en hoe doe ik dat dan ?Of is fly drive een optie (bij bezoek aan 3 hoofdsteden staat de auto 3/4 dagen stil

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

Ja dat kan, vooral met de bus, treinen zie je niet zoveel in Litouwen en ik gok ook niet in de andere Baltische staten.

Deze site geeft goed weer wat een busreis kost en waar je heen kan. In het Engels.

https://www.autobusubilietai.lt/index.php?lang=0&cl=select&fnc=searchByStopId&travel_from=2615-1&travel_to=2412-1
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dank je wel werkt perfect

Andere antwoorden (1)

Beste Duplo,
Er zijn diverse goede bus-maatschappijen vaak goedkoper dan de trein (die bijna niemand neemt).
Mijn favoriete busmaatschappij daar is Lux Express met veel beenruimte, stopcontacten, je eigen tablet in de stoel met films en entertainment, gratis koffie en Thee en ook gratis wifi.
Hen kan je boeken op https://luxexpress.eu/en
Ze zijn erg goed, meestal op tijd en vriendelijk personeel.

Wat ik je aanraadt is te kijken op www.goeuro.com (er is ook een app voor je telefoon)
Hierin kies je beginpunt - eindpunt en hij laat zien of je met trein, vliegtuig of bus kan met de daarbij horende mogelijke prijzen.
De prijzen per bus kunnen enorm verschillen maar in het algemeen ben ik gewend dat alle bussen daar beter zijn dan in Nederland.

Succes met je trip, het is er ontzettend mooi, mensen zijn er stil en alles is er niet super duur.