Wanneer is de beste tijd om een ticket naar India te boeken?

Momenteel liggen de prijzen tussen 703€ en 800€ incl. stoelreservering. Kan dit goedkoper? Wil ergens eind januari/begin februari vertrekken naar India. Het plan is heen via Delhi en terug via Mumbai. Heeft iemand enig idee of de prijs goedkoper kan of nog wordt? Vertrek Nederland en omstreken, grote voorkeur naar een directe vlucht.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1K
ronron1212
6 jaar geleden
Denk niet dat het goedkoper kan. Let er op dat je op tijd je visum aanvraagt je heb nog al wat nodig om naar India te kunnen gaan.
ronron1212
6 jaar geleden
@4Real heb echt wel wat ervaring maar wijs even een link aan waar het goedkoper is.
ronron1212
6 jaar geleden
@Real ik lees goed en de manier waarop jij denk te kunnen boeken is onzin. Ik boek een paar keer per jaar reizen en vlieg veel dus. Er zijn wel degelijk momenten waarop prijzen gunstig zijn je moet dan alleen wel een tijdje allerlei sites in de gaten houden en wanneer je denkt een goede prijs te hebben boeken. let dan alleen wel even op de bijkomende kosten die in de kleine letterjtes staan toeslagen en reisbagage om er twee te noemen kunnen aardig in de prijzen lopen. Lees even m’n verhaal dan eerst met onverdeelde aandacht voor je weer in de commentaar pen klimt. Dus kom even met een site te 10 tot 20% goedkoper is dat is wat jij verkondigd dus laat even zien.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.pcadvisor.co.uk/buying-advice/internet/how-get-cheap-flight-online-3634334/ VPN gebruiken om zo een goedkopere prijs te krijgen is een bekende truc.
TurfGraver
6 jaar geleden
Gezellig hier ^_^
TurfGraver
6 jaar geleden
4Real. Vermoed dat "Maar wat jij denkt is gelukkig niet de maat" de 'knop' was...
Maar, laat het los.
Er is zoveel meer in het leven. ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wilt u alleen vliegtickets boeken of echt een vakantie?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4Real: thanks! Dat is het onderzoeken waard.
Emrek37: We willen alleen het ticket boeken, de rest stippelen we zelf uit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dan zou ik even kijken naar paperflies.com daar kan je alle vliegtickets vergelijken

Antwoorden (1)

Hey,

ik vlieg elk jaar naar Indonesië en ik boek elk jaar zo vroeg mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe duurder de tickets worden. Als ik 8 maanden op voorhand boek, betaal ik ongeveer €900, wanneer ik tot het laatste moment wacht (een maand op voorhand) betaal ik al snel €1200... Ik veronderstel dat dit voor India ook geldt..
Je kan misschien ook eens informeren bij een reisbureau.
Succes ermee!