Wat is de beste plaats in de wereld om kleding te shoppen?

Ik wil op vakantie en ik moet kleding shoppen. Dit wil ik graag combineren, maar waar kan dit het beste? Bij voorkeur enigzins betaalbare kleding, dus niet enkel high fashion shops.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
7.1K

Het beste antwoord

Deze mogen echt niet ontbreken in dit lijstje: Bangkok en Maleisie!

Maleisie:
Super shoppingmalls met indoor achtbanen, hamers en noem maar op, voor als je het shoppen even zat bent)
En ook nog lage prijzen.

Bangkok:
Shop till you drop! ook super shopping malls, markten en alles spotgoedkoop. Hier is ook veel namaak kleding e.d. te koop voor spotprijzen. Niet te veel meenemen anders krijg je problemen met de douane.

(beiden uit eigen ervaring)

Toegevoegd na 13 minuten:
lees dat je ook nog op vakantie wilt, dat kan ook in beide erg mooie landen. zie fotos's ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Als het om de hele wereld gaat, zeg ik Vietnam, de plaats Hoi An. Veel (volwassen) kleermakers, die voor een prikkie heel snel alles kunnen naaien wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je buiten Europa gaat,zal ik China adviseren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haarlem is de beste winkelstad van Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Singapore. (alleen moet je wel een beetje slank zijn; als je maat 46 nodig hebt, zal je dat niet zo goed kunnen vinden).
Ook schoenen kan je daar geweldig en goedkoop vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, goedkoop, dat valt een beetje tegen. Maar in kleine maten heeft Singapore grote keuze. In grotere mate zou ik naar NY gaan.
In Newcastle heb je enkele gigantische shoppingmalls. Prima adres voor een weekendje shoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om het een beetje betaalbaar te houden en toch een leuke stad, kan ik er eigenlijk maar 1 bedenken. London! Leuke en vele winkels die en er is in elke prijsklaase iets te vinden. Kijk vooral in Primark, leuke en goedkope kleding!

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor betaalbare kleren en n leuke vakantie zeg ik Barcelona en Madrid. Ontzettend veel winkels dat je door de bomen t bos niet meer ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amerika! Vanwege de lage dollarkoers kan je veel modieuze merken vinden en je hebt gelijk het allernieuwste tegen een zeer lage prijs!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja das toch top! Soms vraag ik mij wel eens af of wij hier in Europa niet vreselijk genaaid worden met zijn allen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk worden we dat, edje..
Utrecht
14 jaar geleden
In de Outletmalls (o.a. Las Vegas): broeken van Ralph Lauren of Tommy Hilfiger voor $39 (ca. €30)!!
Ga eens winkelen in je eigen kast. Dat geeft soms verrassende resultaten en het is nog goedkoop ook. Ik doe dat zelf wel eens als ik denk dat ik niets meer heb. Dat valt enorm mee. Het is een kwestie van kijken met een andere blik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vind ik een goede tip. Alleen werkt het voor mij echt niet. Ik heb een hekel aan shoppen en doe het dan ook bijna nooit, pas als iets anders stuk is en ik anders niet meer aan kan.
Istanbul.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Napels....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier in Europa zou ik Milaan zeggen en daarbuiten Vietnam (zoals al geschreven), waar ze je alles op maat maken, zoals jij het wilt, met de mooiste stoffen en voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
New York. In de mall dichtbij Empire State Building