Welke tunnels kom ik tegen als ik naar Oostenrijk ga ?

Ik wil graag met de auto naar Oostenrijk. Welke tunnels kom ik dan tegen?
ik ga dan via de A12 de A3 op naar beneden. Een bestemming hebben we nog niet echt maar was benieuwd wat we onderweg kunnen verwachten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Erna55
7 jaar geleden
http://www.startpagina.nl/v/vervoer/vraag/595650/duitsland-tunnels-a3-a9-oostenrijk
Je hebt dit al eerder gevraagd.

Antwoorden (1)

Je komt niet echt tunnels tegen op dat traject die door bergen of onder rivieren door gaan.
Vlak bij Asschaffenburg heb je wel een tunnel van een paar kilometer op de A3. Ik heb de indruk dat dit meer een maatregel voor geluidsbescherming van de steden daar (Asschaffenburg, Goldbach, Hoesbach) is. Maar het is inderdaad een tunnel, de enige op het door jou genoemde traject.