London Heathrow is het makkelijkst. De andere liggen verder weg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bijgaand een link met info over alle Londense Luchthavens.

ik heb ongelijk het is London City. Dat ligt op 9,5 km.

Heathrow is de grootste en de drukste en ligt op 32 km van Londen. Gathwick ligt op 45 km, Lutom 51 km,

Toegevoegd na 3 minuten:
Stansted ligt het verst, 61 km.

Alle luchthavens hebben een goede verbinding met het centrum.

Toegevoegd na 2 uur:
spelfout: Lutom = Luton.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het dichtst bij het centrum ligt Londen City Airport (9,5 km ten oosten van het centrum van Londen).

Heathrow ligt op 32 km ten westen van Londen
Gatwick op 45 km ten zuiden van Londen
Luton op 51 km ten noordwesten van Londen &
Stansted op 64 km ten noordoosten van Londen.

http://www.visitlondon.com/nl/vervoer_en_informatie/luchthavens/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
London City airport ligt het dichtst bij het centrum van London. Qua reistijd vind ik dat London Gatwick het makkelijkst is. Is ook afhankelijk van waar je naar toe wilt. Ik ga altijd naar London Victoria, half uurtje met de trein vanaf Gatwick, dat is sneller dan naar London City.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt van Rotterdam overwippen naar London City. Vroeg heen en laat terug is een prima oplossing voor wikkelen of vergaderen in Rotterdam. en je kan in Rotterdam goed parkeren.

Kijk even op de site van Rotterdam Airport welke maatschappijen dat allemaal doen.

Toegevoegd na 16 uur:
En natuurlijk ook om te vergaderen of te winkelen in London
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede toevoeging. Het maakt inderdaad erg veel verschil hoe laat je aankomt en wanneer je kunt vertrekken voor de handigste verbinding.