Kent er iemand site's voor kampen in amerika?

Ik heb namelijk gehoord dat er van die kampen in de verenigde staten van amerika zijn, waar je bijvoorbeeld 3 weken weg bent, en dat zie ik wel zitten volgend jaar!
heeft er iemand een site?
liefst niet te ver in amerika zelf, zo aan de westkust, en voor 'kinderen' vanaf 15 jaar ^^
dankjewel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over duitsland heb ik een paar vrij uitgebreide, maar de US...nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kan je ook geven hoor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kampen zijn niet zo gezzelig en alweer een tijdje dicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok ;p

Antwoorden (1)

kijk eens op de onderstaande link misschien staan er hier wel wat tussen