Weet iemand het adres van het hondestrand in oost kapelle?

Ik wilde graag het adres hebben van het hondenstrand in oost kapelle in verband met navigatie.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik weet dar er een hondenstrand is dat heb ik al opgezocht op internet .
Maar ik heb geen adres kunnen vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Kan niet echt makkelijk een adres vinden, maar onderstaande link toont een ANWB-wandeling met honden in de buurt van Oostkapelle (bij de domburgse weg), waarbij honden over het strand los mogen lopen.

http://www.anwb.nl/binaries/pdf/sig/wandelen/wandelen-domburg-373934.pdf