bestaat er een land waar je overdag temperaturen van 35 graden haalt en in de nacht temperaturen van 15 graden haalt ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit gebeurt dagelijks in de woestijnen. Daar is et overdag stikheet maar 's nachts kan het zelfs tegen het vriespunt aanliggen!

Er zijn wel landen die dat kunnen halen dat kan hier ook gebeuren maar niet iedere dag het zelfde temperatuur of rond het zelfde temperatuur omdat er altijd zomer en winter tijden zijn

ik denk dat alle landen om de middelandzee al aardig in die richting komen misschien turkije marokko of egypte ? in de woestijn lukt dat niet met nachttemperaturen maar de kust denk ik wel anders iets tropisch als curacao ?

Sahara woestijn

Dit vind je vast een raar antwoord maar wat dacht je van NEDERLAND. Vandaag is het 35 graden geweest en woensdag schijnt het zelfs overdag maar 16 graden te worden. we hebben natuurlijk van die broeierige nachten maar ook vaak genoeg dat het na een flink hete dag in de nacht toch flink afkoelt

Turkije heb ik ervaring mee in de nacht draagster je vaak een vest of een trui ( in de dorpen in de bergen)

In woestijnen is het gemiddeld 35graden (3000 uur zon per/jaar) en snachts heel vaak -10 tot -25.

Morgen is als het goed is deze temperatuursverschil mee te maken:P Overdag 35 graden, avond extreem weer, in de nacht lekker 15 tot 20 graden:) Maar ik denk dat alleen de woestijnen echt dagelijks dit hebben.

Ha, die Deximboys; Ja hoor, ik heb in Tunesië in de Sahara wel grotere verschillen meegemaakt: 's nachts minder dan tien graden celsius en om tien uur 's morgens al ruim boven de veertig....

Turkije in de herfstvakantie

Wij kampeerden altijd in Frankrijk in de Alpen op 800 m hoogte. Overdag haalde de temperatuur gemiddeld 32/33 graden en 's nachts lagen we onder een dikke slaapzak want dan was het behoorlijk fris. Hoe koud precies weet ik niet ,ik denk tussen de 16 en 18 graden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100