Hoe lang duurt het totdat wiet niet meer aan te tonen is op een vliegveld?

Hallo,
Volgende week zaterdag ga ik naar Bali (Indonesië), maar ik wil morgen mijn eerste joint proberen. Is dit heel gevaarlijk (Aan te tonen op het vliegveld, naar de cel daar moeten, etc.)? Ik wil namelijk liever niet naar de cel omdat ik 1 joint heb gerookt...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K
Amadea
7 jaar geleden
Het lijkt mij vele malen verstandiger om dat proberen uit te stellen tot ná de vakantie. Stel dat je er ziek van wordt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
DE beste oplossing: probeer de joint NIET en NOOIT.. Geloof mij: het kan je VEEL ellende besparen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier ligt de oplossing wel HEEL erg voor de hand ; gewoon niet doen. En als het effe kan daarna ook niet ; nergens voor nodig. Maar in ieder geval niet er voor, dan sluit je alle risico uit, hoef je nergens bang voor te zijn, en hoef je ook niet bang te zijn dat ze je er op het vliegveld uitpikken omdat je zo zenuwachtig loopt te doen ;-)
Ritsuka
7 jaar geleden
Wacht gewoon tot na je vakantie
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga ik ook doen, wil geen risico nemen... Voor je het weet kan ik het de komende 10 jaar niet meer doen...

Antwoorden (1)

Van alle drugs is cannabis (hasj of wiet) het langst in het lichaam terug te vinden. Hasj en wiet zijn 5 dagen tot 3 weken (in extreme gevallen zelf tot een maand) in de urine aantoonbaar, afhankelijk van de hoeveelheid die iemand heeft gebruikt. De urine wordt dan getest op afbraakstoffen van cannabis. Zitten die afbraakstoffen in de urine dan weet de tester dat er cannabis is gebruikt.

Maar wanneer iemand één keer een beetje cannabis rookt, dan is het na 5 dagen al niet meer aantoonbaar.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus ik kan veilig gewoon een joint roken voor de 1e keer?
Amadea
7 jaar geleden
Nee, dat is verre van veilig als het gaat om jouw gezondheid!