Moeten we als we naar het VK willen gaan, over 2 jaar met visums reizen door de Brexit?

Nu de meerderheid van de inwoners van de verenigd koninkrijk voor de Brexit is. En de verenigd koninkrijk daadwerkelijk uit de EU stapt binnen 2 jaar. Moeten we dan met een visum gaan reizen als we naar londen bijv willen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Nee hoor zijn meer landen waar je zonder visum in mag
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar dit betekent niet dat de VK dat ook niet zal doen... Zoals Tinus al aangeeft bij de reacties: vanwege deze nieuwe situatie zullen er nog vele afspraken gemaakt moeten worden, en ik stel me zo voor dat de verblijfsregeling (waarvan het visum een mogelijk onderdeel is) daarbij zeker ter sprake zal komen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur