waar zijn de lig-en havenkosten voor een boot in zuid-Europa het goedkoopste?

als 68-jarige alleenstaande nog gezonde man zou ik graag een boot kopen om voor en na de winter in de zon te vertoeven maar ik kan me geen appartement of studio veroorloven.
een boot met een slaapruimte moet wel lukken met mijn budget denk ik afhankelijk natuurlijk van hoe hoog de kosten zijn.
ik denk aan een verblijf in de maanden oktober, november en terug februari, maart, april als het daar niet te koud meer is.
ik hou wel van een uitdaging en het comfort mag minimaal zijn...

7 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De goedkoopste lig- en havenkosten voor een boot in Zuid-Europa zijn te vinden in Griekenland. De kosten zijn afhankelijk van de locatie, maar in het algemeen zijn de kosten in Griekenland lager dan in andere landen in Zuid-Europa.
Bronnen:
4 maanden geleden