wat gebeurt er als ik mijn taser in mijn bagage laat?

Ik vlieg vanavond van turkije terug naar NL ( Eindhoven )
Ik ben dus na een markt geweest en had een laserpen+zaklamp gekocht, de man had echter niet verteld dat er een taser in zat, moet je onderaan extra omschakelen na taser,
Het lijkt gewoon op een zaklamp dus is het heel riskant als ik hem meeneem in mijn bagage, en stel dat ik word aangepakt wat zijn de gevolgen hiervan?

Weet jij het antwoord?

/2500

De straffen die je krijgt als je wordt gepakt met een taser zijn dan ook niet mals. Een taser wordt gelijk gesteld met het bezitten van een vuurwapen. En dat betekent behalve een straf ook een strafblad. http://www.rtvnh.nl/nieuws/153540/politie-waarschuwt-jongeren-word-je-gepakt-met-een-taser-dan-krijg-je-een-strafblad Toegevoegd na 5 minuten: Bij gebruik kun je er ernstige brandwonden mee veroorzaken en soms resulteert het zelfs in een hartaanval. Volg zo snel mogelijk het advies op dat Gert Jan Schippers, jeugdcoördinator bij de politie Noord-Holland, "Hou het niet bij je, verkoop het niet, maar zorg dat je het niet meer in je bezit hebt." De straffen die je krijgt als je wordt gepakt met een taser zijn dan ook niet mals. Een taser wordt gelijk gesteld met het bezitten van een vuurwapen. En dat betekent behalve een straf ook een strafblad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100