Waar kan ik het weerbericht van twee weken terug uit Munster (Duitsland) vinden (01-06-12)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het belangrijker vindt, hoe het weer toen echt was, dan de voorspelling voor 1 juni.

Hier vind je de Rückblick voor Munster van
Freitag 01.06.2012 t/m Montag 11.06.2012
http://www.wetter.com/wetter_aktuell/rueckblick/?id=DE0006529

De grafiek geeft hier alleen de temperatuur, maar links bovenin kun je ook kiezen voor luchtvochtigheid, windsnelheid en luchtdruk. Met de overige tabs kun je spelen zoveel je wilt. Ook de periode kun je veranderen, en je kunt zelfs grafieken maken, waarmee je o.a. de temperaturen van verschillende gebieden kunt vergelijken.
Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
- het gaat niet helemaal goed met de link hierboven.
Als je daar op klikt zie je de periode 4 tot 11 juni.
Maar dat is heel makkelijk aan te passen met de tabs aan de rechterkant. Als je klikt op 4 juni, krijg je een kalendertje en kun je op 1 juni (of een andere dag) klikken, en dan krijg je de grafiek precies zoals in het plaatje hieronder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O haha, ik was nog aan het zoeken en had je antwoord nog niet gezien! Maar we hebben hetzelfde antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, dat gebeurt mij ook weleens hoor!! + voor je antwoord, want dat je ook dezelfde datum in kunt vullen, en het dan van uur tot uur kunt zien, dat had ik nog niet gezien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! :)

Andere antwoorden (1)

Hier kun je dat zien:
http://www.wetter.com/wetter_aktuell/rueckblick/?id=DE0007108
Rechtsboven kun je de op het kalendertje klikken en de gewenste datum instellen. Als je bij allebei '1 juni' invult, krijg je ook een tabel die van uur tot uur de temperatuur aangeeft.