Kan ik toch een greencard aanvragen als ik geen families in america hebt?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik wil in america permanent wonen maar ik heb geen families daar wat kan ik doen waar ga ik dan wonen ?
Antwoorden aub
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je kunt er altijd een aanvragen. Maar zonder werkgever die zich hard maakt voor jouw emigratie en zonder familie kom je in de loterij terecht. Jaarlijks worden er een beperkt aantal greencards vergeven, dus wordt het een kwestie van geluk met een hele kleine winkans.

Als je overigens dit soort plannen serieus, lijkt me dit iets om als eerste zelf te onderzoeken. Je kunt het namelijk heel eenvoudig zelf vinden.
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben van suriname
Maar ik heb geen families in amerika en wat als ik geen werkgever hebt ik ben nu 20 ik heb wel genoeg geld maar alleen waar ga ik wonen als ik geen families daar hebt is er een optie om permanent daar te wonen
Please answer
Bedankt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben van suriname maar ik wil daar permanent wonen ik heb niemand daar geen families is er dan toch een optie waar ga ik wonen ? En hoe begin ik
Aub antwoorden
Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vergeet het maar zonder baan of goede universitaire opleiding kom je er niet in of je moet € 100.000.000 meenemen dan maak je nog kans
paulus811
8 jaar geleden
Zoals ik al antwoord zijn er 3 mogelijkheden om een greencard te krijgen via de werkgever
via familie in the US
via de greencard loterij De kans op een greencard in de loterij is echt heel klein. Ik woon zelf in New York, kom uit Nederland en heb een L1 visum via mijn werkgever. Dat visum alleen al kost enkele duizenden dollars. Je hebt genoeg geld zeg je, maar een appartementje in New York begint bij 4.000 USD per maand. En natuurlijk zijn er goedkopere opties, maar waarom wil je zo graag naar de US als je niet eens een idee hebt waar je wilt wonen? Zelfs New York is enorm eenzaam als je niemand om je heen hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Deaal: 100 miljoen meenemen?? Is dat niet ietwat overdreven? Met een miljoen kom je denk ik al wel een heel eind, maar dan nog denk ik dat paulus weet waar hij het over heeft als ervaringsdeskundige
paulus811
8 jaar geleden
Het is niet een kwestie van geld. De greencard loterij is een 'echte' loterij waarbij 50000 greencards worden uitgedeeld om 'diversity' te bevorderen. De kans om een greencard te winnen ligt tussen de 1:20 en 1:25. Niet onmogelijk dus. En in New York kun je voor 1 miljoen een appartement kopen met 1 slaapkamer.