Hou overtuig ik mijn reisgenoot dat mijn naaldhakken echt mee moeten naar Spanje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon onderop in je koffer/tas stoppen : jij wilt je tenslotte graag 'mooi' weten tussen de Spaanse natuurschoon...(en die is niet mis, weet ik uit ervaring ;-))) )
Bovendien : reisgenoten mogen wel alles éten, maar hoeven niet alles te weten...Tóch???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterker nog, gewoon inpakken, niet eens speciaal onderin. Gaat je reisgenoot ook voorschrijven of je in badpak of bikini moet, en of dat leuke rokje precies 2,5 cm te kort is? Hij/zij mag één keer zeggen: "Zou je dat nou wel doen?" Als jouw antwoord "ja" is, is daarmee de kous af. Het is jouw bagage, en jij moet ermee lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, SusyQ!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wanneer vertrek je?

Het beste antwoord

Kwebbel, een goeie raad van mij;

NIET MEENEMEN!

maar...

DAAR KOPEN!

Wat is er nou gaver dan in het buitenland shoppen voor schoenen?

Prop in plaats daarvan je koffer vol met afgetrapte gympen en kapotte slippers. Dan hoef je 'm in Spanje tenminste niet te overtuigen van de absolute noodzaak van het aanschaffen van een paar nieuwe hakken...

Of 2 paar

Of 3...

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele goeie tip+1

Andere antwoorden (12)

Vertel dat je anders thuisblijft.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh dan zegt hij ZEKER dat ik wel zonder kan;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +!
Nou, dan zul je minimaal één goed argument hebben waarom je op het strand, de Spaanse klinkerstraatjes of de lange afstanden over grind- en zandpaden makkelijker of beter kunt lopen met naaldhakken dan met echte schoenen.

Nu is de functie van naaldhakken natuurlijk niet ' lopen' maar er mooi uitzien als je zit. Dus je kunt ook minimaal één reden geven waarom je er al dan niet voor hem zo mooi mogelijk uit moet zien als je zit.

Maar mannen moet je het nut van mooie schoenen waar je eigenlijk niet op kunt lopen niet proberen uit te leggen. Dus ik zou ze gewoon per ongeluk ergens onder in de koffer stoppen.

Of probeer het eens met : ik ben ZO verliefd op die dingen, als ik ze niet meeneem, heb je dikke kans dat ik ter plekke minstens twéé paar aanschaf, gewoon omdat ik niet zonder kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha vooral dat laatste stuk spreekt me wel aan;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is bij mij meestal het doorslaggevende argument.....
Ik MOET minimaal één paar schoenen mee waar ik me mooi in voel, al loop ik in de praktijk 90 % van de tijd op crocs. Dus er gaat altijd sowieso een paar zitschoenen mee, zelfs naar de camping :bloos:
En niet meenemen is ECHT nieuw kopen bij mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zeg nou eens eerlijk, die outfit van je avatar is toch géén gezicht met gympjes ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha ik snap het helemaal!
waarom? daarom, omdat ik het zeg.... rest van de dag vrij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je in het Spaanse uitgaansleven ècht niet meetelt op je slippers. Por favor........!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt toch slech ts op je gympen de disco in? En mannen hoeven niet alles te weten,dus hup de koffer in:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil wel alles weten...hahaha.
+!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een verschil tussen willen en hoeven hè? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, daar is een verschil tussen. Paarden hebben hoeven! Heb jij wel eens een paard op naaldhakken gezien? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, lijkt me wel een stunt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zou best een stunt zijn... En Dreamqueen, wat bedoel je nu eigenlijk precies? De koffer in duiken met naaldhakken aan?? :)
Vertel, dat als je s`avonds op een terrasje gaat zitten, je daar niet voor gek wilt gaan zitten met een paar ouwe gympies of wandelschoenen aan.

Ga jij ook voor hem bepalen welke schoenen hij mee moet/mag nemen?

Zo nee, dan heeft hij er toch ook niets over te zeggen welke schoenen jij meeneemt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus! (al gegeven)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Gewoon meenemen die dingen. Het moet niet gekker worden. Sinds wanneer bepaalt een ander wat je meeneemt op vakantie? Zolang het binnen het redelijke is natuurlijk. En naaldhakken zijn behoorlijk redelijk. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt allemaal voor de plussen!
Ik ga toch maar niet mee!
Zeg maar dat dat juist het perfecte waoen is,om hem te overtuigen. Vooral als het stilettohakken zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou gezellig hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel er mee te zeggen,dat damesbenen zo prachtig uitkomen in schoenen met hoge(stiletto)hakken!
Na rijp beraad heb ik dat,weliswaar met pijn in mijn hart, besloten lieve Kwebbel!
Maak er een soort honeymoon van en daar heb je sowieso geen pottenkijkers bij nodig!
Hier bedoel ik dus weer niet mee,dat je een pot zou zijn,anders heb ik wel een heel verkeerde indruk van je gekregen.
Trouwens,ga je überhaupt wel met vakantie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik ga echt op vakantie over een aantal weken!
Zeg dat je kuitjes er zo aan gewend zijn dat je ze af en toe gewoon aan moet omdat er anders een biologische reactie plaatsvind waardoor je pijn krijgt. Vertel ook dat dit bij meer vrouwen voorkomt en dat je in de wandelgangen hebt gehoord dat ze er momenteel onderzoek naar doen. (smile)

Toegevoegd na 1 minuut:
En vooral niet blozen als je het verteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is ook echt waar!
Ik liep op niks anders dan torenhoge stiletto's.
Toen ik daarna een week op kistjes had gelopen had ik al snel een scheenbeenvliesontsteking (shin splint) omdat mijn spieren te kort waren geworden om mee op platte schoenen te lopen.
En dat moet je echt niet hebben. Meer dan een half jaar lang heb ik amper kunnen lopen...!
Hoewel ik er dan erg flirty en sexy uitzie, met de bedoeling die Spanjaarden helemaal gek te maken, zal ik je heus trouw blijven en heeft het allemaal niet te betekenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders voel je je ongelukkig. Geef toe dat je gestoord bent, elke mens heeft recht op drie afwijkingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedreig hem met die hakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel hem dat de dames in erotische films en op erotische foto's altijd hun schoenen naaldhakken aanhouden. (Dat is echt waar!) Dit is blijkbaar opwindend voor mannen. Beloof hem een spannend moment als jij je naaldhakken mag meenemen. Succes verzekerd!