Hoeveel bedragen de kosten voor een visum bij aankomst in Egypte?

Afgelopen jaar heb ik een visum via de ambassade hier in Nederland verkregen. Heb kort geleden met de visum dienst gebeld en deze vertelde mij dat ik ook een visum kan krijgen op het vliegveld in Egypte. Wat is de prijs van dit visum op dit moment?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
4.6K

Het beste antwoord

In tegenstelling tot allerlei berichtgeving, kan je je visum voor Egypte op het vliegveld van aankomst kopen. Het visum kost gemiddeld op het moment ong. 25 euro, indien je dit zelf bij de diverse banken in de aankomsthal koopt. Als een pakketreis hebt geboekt, dan lokken de reisorganisaties je altijd naar bepaalde loketten, vaak ben je duurder uit, door fooien en bemiddeling. Zelf bij de bank kopen is altijd het goedkoopst. Meer info vindt je op http://hurghada.startpagina.nl/forum/.