ik woon in roosendaal en wil met de auto naar italië hoe lang duurt het.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K

Het beste antwoord

Vanuit Roosendaal, ga je naar Antwerpen, Brussel, Luxemburg, Metz, Nancy, Epinal, Mulhouse, Basel, Luzern, Chiasso (Italia). Dat is vanuit Roosendaal minder dan 10 uur rijden en dan hangt het er vanaf hoever je Italie in moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

op de site van anwb kum je je route plannen, dan weet je hoelang de reistijd is. Tel daarbij de rustauzes op en je hebt je antwoord
13 jaar geleden
afhankelijk hoe hard je rijdt, c.a. 12 tot 15 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hebben ze google maps voor uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18 uur als je alleen rijd. Rij je samen en kun je afwisselen,dan kun je er als je stevig doorrijd in 12 uur (milaan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt juist geformuleerd plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanxx
Jij kan wel naar Italie willen, of gaan, maar als je 12 bent dan bepaal jij toch niet hoe lang het duurt omdat je ouders dan zeggen wanneer er gestopt gaat worden en hoe lang de pauzes duren, dus neem maar spellen mee en leesboeken en muziek, want het duurt altijd te lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hard scheurt 8 u
als je relaxed bent 3 dagen
succes|!