Waar kan ik de benodigde wandelgidsen kopen voor de gehele gr5 route?

blijkbaar is er niet een gids waar de gehele route in staat. welke gidsen heb ik allemaal nodig? in welke winkel (liefst gewoon geen website) kan ik deze (allemaal in een keer) kopen. de taal kan Nederlands of Engels zijn (mijn Frans is niet zo goed)
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Bij de gespecialiseerde boek- en kaartwinkel is het te koop, daar moet je zelf achter aan, zonder je adres is dat niet te zoeken door iemand anders.

Ik heb gezocht bij de ANWB. Online kun je dit zo bestellen, maar dat wil je niet, dan zou ik naar de ANWB fysieke winkel gaan en een bestelling plaatsen.
Je kunt natuurlijk ook eerst even bellen en informeren of het bij de fysieke winkel wel te bestellen is. Het bespaart je wellicht een trip.

http://www.anwb.nl/contact-en-service/telefoonnummers