Over 2 weken ga ik naar Porugal, hoe warm zou het daar ongeveer zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar ligt porugal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben maar van portugal uitgegaan :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat duidelijk "Porugal" dus dat móet het gewoon zijn!

Het beste antwoord

Wanneer je hier kijkt: http://www.wereldreisgids.nl/content/new-main.asp?id=517

kun je de weersverwachting van 14 dagen zien. Rond de 28e is het zonnig en 23 graden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Waar in Portugal? In de Serra da Estrela heb ik in mei en september sneeuw(buien) gehad. In Tras os Montes kan het dan 's avonds ook best nog fris zijn, net als in de Serra do Geres of in de Serra do Caramulo.
Dat zal je aan de Algarve niet zo gauw meemaken, hoewel je daar aan het Atlantische deel nogal eens kille zeemist hebt.

Op onderstaande site kun je je regio aanklikken en de temperatuur per maand zien.
http://www.klimaatinfo.nl/portugal/

Toegevoegd na 20 minuten:
En als het dan toch " Porugal" blijkt te zijn, dan hier de weerkaart en buienradar van Porugal.
http://www.buienradars.com/Buienradar-Porugal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke avond om 8 uur is er op Nederland 1 het journaal,met daarna de weersvewachting en daar komt ook Portugal voorbij. Dus als daarnaar kijkt,weet je het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Portugal is nogal groot.
Op onderstaande site zie je een overzicht van Portugal. Kies links in beeld de regio/stad waarin je zit.
Klik op de plaatsnaam in het volgende overzicht en dan zie je links in beeld: "Het weer".
Klik hierop en er verschijnt een overzicht voor de komende week.

http://www.zoover.nl/portugal

Rest me nog je een fijne vakantie toe te wensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
22˚C volgens familie die daar zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien de slechte weersomstandigheden in vergelijking met voorgaande jaren, natste en koudste winter sinds 60 jaar, is er momenteel geen juiste voorspelling te geven hoe het weer over twee weken zal zijn. Koud zal het waarschijnlijk niet zijn, reken op een temperatuur van rond de 22 graden, maar het kan iets frisser zijn, of 25 graden. Momenteel is er nog heel veel wind en regen en ook langere perioden met zon. Het is nu, 23.30 uur nog 16 graden. De verwachting is voor over een week beter weer. Of dat blijft zou normaal zijn, maar dit jaar is het heel wisselvallig. Ik hoop voor jou en vele anderen, dat het mooi weer is.( Dit zijn de omstandigheden in de Algarve ) ik weet niet waar jij op vakantie gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was de laatste weken erg koud en nat, maar dat is wel heel bijzonder. Meestal kun je rond deze tijd al temperaturen van boven de 20 graden verwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rond de 23 graden het is er vaak 10 graden meer als in nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.weeronline.nl is wel up to date
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan in de winter uit de zon met kerstmis 23 graden zijn maar ook nat en koud,maar in mei is het zeker 20 graden alles staat in bloei op de velden,ik weet niet of je naar de algarve de zuidelijkste provincie gaat of naar Porto dat is nog een onderschijt Nazare Fatina Lisboa Portimao zijn leuke plaatsen om te bezoeken in Evora is een kappel opgebouwd van mensen botten,voor te eten ga naar leuke kleine restaurants veel plezier .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/126

Kijk hier maar eens. Fujne vakantie