Mag ik vrijwilligerswerk doen in Canada zonder visum?

Beste lezer,

Ik heb dus uitgezocht dat je zonder visum 6 maanden in Canada kan verblijven. Natuurlijk heb je voor werk en dergelijke een visum nodig waar maar 600 per jaar van worden uitgegeven. Maar nu kwam ik dus een site tegen waar je dus mensen kan helpen (Canadezen) op een boerderij of hostel /B&B met allerlei klusjes in ruil voor een slaapplek en maaltijden.

Heb ik hiervoor een visum voor nodig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (1)

Je hebt denk ik sowieso een visum nodig, maar misschien bedoelen ze dat je geen werkvisum nodig hebt, maar dat zou je even op moeten zoeken