Wat is het goedkoopste alternatief voor een reis naar Bhutan?

Ik wil in de toekomst graag een reis door Bhutan en eventueel Nepal maken.

Toegevoegd na 2 uur:
Geen onzinnige antwoorden! Uiteraard wil ik met een openbaar vervoermiddel reizen en het liefst met een reisorganisatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mijn goedgemeende antwoord onzin is zou je je vraag in 1x duidelijk moeten stellen, nu zeg ik dan ook met een rugzak op en lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Kersenplukker zet graag --
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
overal kritiek op hebben jij,het is nooit goed stel je vragen dan ergens anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik raad je aan om je antwoord ergens anders te geven.

Het beste antwoord

Je zoekt dus geen alternatief voor Bhutan/Nepal, maar een mogelijkheid !?

Bhutan is nooit goedkoop omdat je er niet onafhankelijk mag reizen en de Bhutanese overheid bepaalt dat je tijdens een tour minimaal $ 165,-- per nacht moet besteden.

Goedkoopste optie is een lokale touroperator in Bhutan en zelf vlucht naar New Delhi of Kathmandu regelen en vandaar met Druk Air (verplicht) naar Paro (enige vliegveld Bhutan).

Als je het in Nederland wil organiseren kun je allerlei reisorganisaties vinden die rondreizen aanbieden: Bhutan/Nepal of Bhutan/Sikkim.

Er zijn ook alternatieven voor Bhutan: Nepal, Sikkim, Tibet of Ladakh.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Ryanair naar Bhutan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe je je bets op een goed antwoord op een onduidelijke vraag, krijg je een min. Dan denk ik...loop maar naar Bhutan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij een + en een gratis wandel advies, dat krijg je als je ver weg wilt en geen cent te makken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind je antwoord duidelijk en overzichtelijk. Ik zocht inderdaad een mogelijkheid, geen alternatief als in vervoersmiddel. Ik vond op internet inderdaad de twee mogelijke rondreizen waarbij je Bhutan te zien zou krijgen, veel meer wordt er voor een redelijke prijs door een kwalitatief goede reisorganisatie niet aangeboden. Ik ben overigens niet de uitdeler van de minnen bij deze vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er ontbreken slechts wat prijzen, maar bedankt voor de bijdrage en bevestiging.

Andere antwoorden (3)

Met een oude eend (die dingen blijven rijden). Je ziet gelijk de halve planeet. Alleen moet je wel de tijd hebben.

Toegevoegd na 2 uur:
Dan had je dat in je vraag moeten zetten.
Je komt over als een grijze wollen sokken figuur dus zo'n antwoord krijg je ook. In ieder geval van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vliegwinkel.nl schijnt in ieder geval op dit moment voor Nepal het goedkoopst te zijn,
Mijn man zit nu in Nepal en heeft alles bekeken en Vliegwinkel .nl kwam er 3 weken als goedkoopste uit.

Toegevoegd na 33 minuten:
Correctie er moet staan, Vliegwinkel.nl kwam er 3 weken GELEDEN als goedkoopste uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minkukeltje onbenul is weer bezig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, klopt laat hem gaan kersen plukken of heeeeel lang in Bhutan blijven, ha,ha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten het feit dat je de betekenis van 'kersen plukken' niet kent, vind ik dat je de Nederlandse taal eens onder de knie moet krijgen.
Er naar toe lopen is gratis.