Kan je nog een pakketvakantie van Neckermann boeken?

In Belgie is Neckermann intussen overgenomen door een andere touroperator. Kan je dan nog steeds het oude aanbod boeken? Op https://www.vakantiedeals.be/last-minutes/neckermann kan ik niets terugvinden en ook op https://www.neckermann.be/ is er niets. Zo hadden we voor deze zomer opnieuw het hotel Cook Casa op Rhodos geboekt, maar dat is nergens meer te vinden? En in Nederland?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vakantie
16.2K
Pieterke
4 jaar geleden
Je kunt toch contact opnemen met die nieuwe touroperator en hen vragen hoe het zit?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ons plaatselijk kantoor is gesloten en ook het hoofdkantoor in Gent in toe.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://neckermann.nl/ doet het blijkbaar ook niet. Is die ook failliet dan?
Amadea
4 jaar geleden
Ja, samen met Thomas Cook mee is Neckermann eind september failliet gegaan. Wist je dat niet?
jodyenboyke
4 jaar geleden
Zoek het hotel op via Zoover.be, dan zie je vanzelf bij welke reisorganisatie nog een pakketreis te verkrijgen is, google het hotel en waarschijnlijk krijg je dan ook al aanbieders te zien.https://www.prijsvrij.nl/vakanties/griekenland/rhodos/kolymbia/casa-cook-rhodes o.a. als ik het hotel google krijg ik een hele hits. Als jij via google vanuit Belgie krijg je ws. de goede hits te pakken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Casa Cook is momenteel ook niet te boeken via Nederlandse reisorganisaties. Je kunt nog wel "los" boeken bij het hotel zelf maar dan ben je niet beschermd onder ANVR-SGR en het Calamiteitenfonds, wat normaal gesproken bij pakketreizen van NL reisorganisaties wel het geval is.

Antwoorden (1)

Deze pakketvakanties zijn niet meer te boeken
Neckermann is failliet gegaan en overgenomen door Thomas Cook.
Daarna is Thomas Cook failliet gaan.
Wamos heeft 62 van de 91 reiswinkels van Thomas Cook Retail België overgenomen.
Er worden binnenkort op neckermann.be in eerste instantie alleen reizen van andere spelers aangeboden, zoals Corendon, Pegase en Club Med.
SimonV