Is het nodig bij de reisverzekering ook ziektekosten bij te sluiten?

Ik ga een paar dagen naar de voormalige DDR met een aantal mensen, die een busje besturen.

Mijn vraag is of ik ook zieketekosten moet bij verzekeren? Ik ben goed verzekerd bij de IZA met aanvullende verzekering.
Ik weet dat het alleen nodig is als ziekenhuizen in een ander land veel duurder zijn dan in Nederland. Je moet dan het meerdere zelf betalen,

En dat weet ik dus niet of Duitsland duurder is

vr gr Gonna

9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Neen, IZA vergoedt ook de basisziektekosten in het buitenland, neem wel je verzekeringspas mee als bewijs dat je verzekerd bent:

http://www.iza.nl/vergoedingen/buitenland

Uitgaande dat je geen gevaarlijke sporten gaat uitoefenen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gonna
9 jaar geleden
Omdat er maar 1 antwoord is is dit het beste. Maar degene die een reactie heeft gegeven bedank ik ook voor de moeite. vr gr Gonna