mag een stijltang het vliegtuig in ?

Ik ga naar Italie en ik vroeg me dit af

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Antwoorden (3)

Ja hoor, dit is geen probleem. Ik zou het niet in je handbagage meenemen maar in je koffer bergen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de ruimbagage mag het zeker. In de handbagage kun je wel problemen krijgen. Voor de zekerheid moet je hem dus in de ruimbagage doen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ruimbagage is gewoon je grote koffer, of ga je geen koffer meenemen? Bij sommige maatschappijen moet je extra betalen als je een koffer meeneemt.
Als deze op electriciteit werkt, is het geen probleem, als het zoals een krultang op gas werkt, mag je geen extra patroon meenemen.