Wat is er leuk om te zien & doen in Koln?

ze gaan daar heen met de klas 3dagen Koln,mijn zoontje van 10

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral geen water uit de kraan drinken.!

Het beste antwoord

Naar het chocolademuseum, daar loopt je het water van in de mond, en de dierentuin is ook heel mooi, en gemakkelijk met de metro te bereiken.
Je kan er ook oneindig shoppen, en de ouderwetse brauhausen hebben een goede en gezellige sfeer, maar dit is denk ik leuker voor volwassenen dan voor de kids.
Leuk, have fun!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Keulen is een hele mooie stad die veel te bieden heeft. Ik ben er regelmatig geweest. Vroeger met school enkele dagen en later ook af en toe een dagje.

Het beklimmen van de Dom is natuurlijk iets dat echt bij een bezoekje aan Keulen hoort.
Wat is verder mooi in Keulen:
Bezoek de Altstätte, de oude binnenstad. Hele mooie gebouwen.

Sportliefhebber als ik ben, heb ik ook een bezoek gebracht aan het Müngersdorferstadion van FC Koln en het IJshockeystadion. In allebei een rondleiding gehad. Erg leuk.

Wat ik tijdens mijn laatste bezoek ook echt heel leuk (lekker) vond was het Chocolademuseum.
Het Rooms-Germaans museum is ook zeker een bezoek waard.
Daarnaast heeft Keulen een mooie dierentuin en een fantastische Aquarium.
Het is ook leuk om met het kabelbaantje over de Rijn naar de andere oever te gaan, daar is een heel mooi park.

Als het lekker weer is, kun je heerlijk op een terrasje aan de Rijn zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En natuurlijk ook leuk: De oorsprong van dat beroemde 'Keulse Water' bezoeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles over keulen kunt u vinden op http://keulen.startpagina.nl