Waar kan ik in Marsa Alam (Egypte) in de buurd paardrijden?

Ik ben ga op vakantie naar Marsa Alam in Egypte.
Ik wil graag paardrijden daar en heb al gezien dat het kan. Maar ik weet niet waar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (1)

Dat kan bij Oscar Safari. Die heeft ook Quads en organiseert woestijntrips.

Iedereen kan je de weg naar hem wijzen. Je kunt dit ook vragen en regelen in de Hotels, zoals bijvoorbeeld het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.

Misschien is een kamelentocht ook leuk. Contact dan Steven:
steven@marsaalam.com / tel 00 20 1010 4545 98.

Toegevoegd na 1 dag:
Op 2:56 zie je een paard- naast massa's quads
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus en ieder hotel weet men het, meestal betaal je dan meer.