Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik aan de namen van mensen komen waaarmee ik heb kennis gemaakt heb in het vliegtuig?

Ik heb met 2 mensen kennis gemaakt het waren hele lieve en aardige mensen. Ik wil graag nog met ze in contact komen, maar ik weet de namen van hen niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
887

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je zelfs geen voornaam/woonplaats weet dan gaat dat wel heel erg lastig worden. De vliegtuigmaatschappij zal je geen gegevens verstrekken, dus dan blijft over een oproep plaatsen op Twitter/Facebook in de hoop dat veel mensen het delen en je elkaar zo vindt. Maar zonder ook maar enige informatie, behalve dat het aardige mensen waren, acht ik de kans van slagen niet erg groot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan de media contacteren en hen vertellen waarom die mensen zo fantastisch zijn. De zomerperiode is traditioneel toch een nieuwsluwe periode, dus is de kans groter dat ze jouw verhaal brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je nog weet waar deze persoon zat, op welke vlucht, en het is niet te lang geleden, kan je een door jou "gevonden" boek in een plastic tasje naar de luchtvaartmaatschappij sturen in de hoop dat zij dat tasje dan naar die mensen opsturen. Dat boek pak je natuurlijk wel ff in, alsof het op vakantie gekocht is, en dan stop je er een leuk kaartje met jouw naam, foto! en contactgegevens in ... en dan maar duimen.
Je kan dit beter maar niet te vaak doen en ook niet naar meerdere personen van dezelfde vlucht ;)
Success!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het goed is, zal een luchtvaartmaatschappij i.v.m. privacy zelfs niet op jouw verzoek jouw naam en gegevens aan een andere passagier sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding