Hoe informeer ik mijzelf over Tanzania?

Zijn er bijvoorbeeld documentaires die ik kan kijken of een bepaald boek dat ik kan lezen? Liever dan wat losse feitjes op wikipedia te lezen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Amadea
9 jaar geleden
Welke soort informatie heb jij dan nodig over dat land?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou een reisgids van dat land kopen bij bijvoorbeeld ANWB winkel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lonely planet Tanzania is alles wat je nodig hebt!

Het beste antwoord

Ik zou sowieso reisgidsen lezen, daarin staat "basale informatie" wat handig is om te weten.

Daarnaast kun je via emigratie-organisatie wellicht in contact komen met Nederlanders aldaar, die je veel local-information kunnen geven.

Op documentairenet staat slechts een documentaire over Tanzania, maar wellicht heb je er iets aan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op volgende site kan je een boek kopen over Tanzania maar echter wel in het Engels:
http://www.dezwerver.nl/r/afrika/tanzania/c/boeken/reisgidsen/9781741792829/reisgids-lonely-planet-tanzania-lonely-planet/
fremar