Hoe kom ik op station zwolle van spoor 14 naar spoor 5, en in rotterdam van spoor 14 naar spoor 7?

ik kan op plattegronden niet duidelijk de route op het station vinden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
14.8K
Powergen
9 jaar geleden
Rotterdam is op het perron naar beneden gaan en dan kom je in een hele grote hal met oa. winkels.
Spoor 7 ligt ongeveer in het midden van het station,

Antwoorden (2)

In Zwolle is spoor 14 een kopperron. Als je uitstapt en doorloopt in de richting die de trein reed, kom je eerst bij wat winkels en dan bij het stationsgebouw. Als je bij die winkels (AH To go, drogist) bent en naar rechts kijkt, zie je de trap naar de traverse. Die moet je op voor spoor 5. Spoot 5 is bij het eerste perron waar je weer naar beneden kunt.

Van Rooterdam weet ik het niet, ik hoop dat er nog iemand anders je die info kan geven, maar op het station staan ook altijd wegwijsborden. En er lopen stationsmedewerkers die je de weg kunnen en willen wijzen.

Toegevoegd na 57 seconden:
Ho, excuus. De winkels zijn aan je rechterhand en de trap naar de traverse is links.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van alle stations heeft de NS plattegronden op internet staan. Dus je kunt precies nagaan hoe je moet lopen. Ik heb het spoorgedeelte van station Rotterdam even gekopieerd, en de looproute aangegeven. Zie afbeelding.
Amadea