Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga as donderdag naar Walibi, maar wil eerst naar de outlet center in batavia stad. Hoe is het 't makkelijkst te reizen tussen de genoemde locaties?

Donderdag ben ik van plan om vanuit Doetinchem eerst naar de outlet center in bataviastad te gaan en van daaruit door naar Walibi. Graag wil ik om jullie advies vragen hoe ik het beste vanuit bataviastad naar Walibi kan gaan en of de afstand ertussen groot is. Is het bij de outlet center daarnaast ook mogelijk om gratis te parkeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Batavia strad kan je gratis parkeren in de woonwijk bij Lelystad haven. Die borden moet je dan volgen. Als je daarna naar Walibi gaat rij je het beste over richting Harderwijk / Dronten, naar biddinghuizen, naar Walibi. Als je geluk hebt kan je dan nog 2 x in de achtbaan. Of zorg dat je om 9.00 in Lelystad bent en ga uiterlijk om 1100 richting Walibi. Dan ben je daar om 12 na de grote meute.. Ga je eerst in de atracties en pas na 14 lunchen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding