Kan je vliegen zonder dat je een ticket bij je hebt?

Ik zelf woon in Nederland. Wij hebben onze tickets gekocht van uit het buitenland ;"Turkije". Mijn vraag is nu , kan je nou vliegen zonder dat je je tickets bij je hebt maar alleen je pasport??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (1)

Als je een elektronische ticket geboekt hebt dan kun je met jouw paspoort een instapkaart uitprinten bij de automaten in de vertrekhal van Schiphol. De instapkaart en jouw pas zijn voldoende om te gaan vliegen. Ook kun je de instapkaart downloaden op je telefoon, bij een geldige online boeking is de QR-code en jouw geldige paspoort voldoende om aan boord van het vliegtuig te gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt voor u reactie ! Ik heb nu voldoende informatie dankzei u :))