Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk vakantie-oord in Komt een vrouw bij de dokter?

Stijn en Carmen gaan in de film samen op vakantie naar een mooi vakantie-oord met huisjes in het water. Weet iemand welk vakantie-oord dit is?

12 jaar geleden
in: Vakantie
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja he ik kijk er nou ook naar. Deze volg ik ff

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een gedeelte van de verfilming van het boek is opgenomen op Bora Bora en Taha’a in het enige Relais & Châteaux van Frans Polynesië; Het Taha’a Island Resort & Spa. De crew reisde voor de opnames af naar de stille Zuidzee.

Toegevoegd na 53 seconden:
Het bevind zich in Frans-Polynesië: http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans-Polynesi%C3%AB
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal!
Sonaya
12 jaar geleden
Gegoogeld op het resort, dit is hem inderdaad! Geen Malediven dus. Wat een prachtig resort zeg! Hartstikke bedankt voor het antwoord. Iemand in dit resort geweest toevallig? :)
Sonaya
12 jaar geleden
Nog even uit nieuwsgierigheid de prijs gecheckt...slik: 2 weken met 2 personen in de goedkoopste kamer: 15.500 euro! Wist dat het duur is, maar zO duur! Nou ja, wie weet....ooit :)
Kimath
12 jaar geleden
hallo zeg, dat is duur. Naja, misschien als ik ooit de loterij win :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is zeker duur. Je kunt eventueel op zoover of vakantiereiswijzer voor reviews van het hotel;)
Sonaya
12 jaar geleden
Inderdaad ja, zei ik ook al. Als ik ooit de loterij win! :)
Sonaya
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Malediven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sonaya
12 jaar geleden
Zeker weten? En weet je ook de naam van het resort? :) Ik dacht eerst dat het op Fiji was ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jup, zeker weten! Je hebt niet zo veel verschillende vakantie-oorden daar, je komt al snel op dit soort huisjes uit. Succes ermee! :D
Maledieven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding