Weet iemand een reisbureau die werkt met Pegasus airlines in gent Belgie of omgeving?

Ik probeerde net een ticket te boeken via flypgs.com maar dit lukte niet meteen.
Heb al zitten zoeken op het internet maar vind geen reisbureau die werkt met pegasus airlines voor het boeken van een ticket via een bureau. Weet iemand een bureau in het Gentse of in de buurt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
niet echt een antwoord maar kom
Ritsuka
9 jaar geleden
Daarom staat het ook bij reacties

Het beste antwoord

Uniglobe Smart Travel in Gent biedt op hun website de mogelijkheid zelf je luchtvaartmaatschappij te kiezen en Pegasus Airlines staat daar tussen, dus ik neem aan dat ze er zaken mee doen. Bel ze even of ga maandag langs (in het weekend zijn ze gesloten). In de bijgesloten link vind je nog meer informatie.

Smart Travel in Gent (lic. A 6219)
Keizer Leopoldstraat 1c
9000 Gent
Tel. (+32)(0)9 235 40 60