Is het mogelijk een hotel kamer te boeken als je 16/17 jaar bent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
17.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag al gesteld: •is er een minimum leeftijd om alleen in een hotel te verblijven voor een week ben 17jaar oud?
•Weet iemand een hotel of camping in belgie of duitsland waar je kan boeken vanaf 16 jaar?
•mag je als minderjarige een hotel boeken in londen?

Antwoorden (2)

Nee, je mag hem niet zelf boeken, wel laten boeken door iemand van 18 jaar of ouder en er als 16/17 jarige verblijven, zonder meerderjarige.
Al wordt dat niet door ieder hotel toegestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit staat vaak op de website van het hotel aangegeven. Ik heb zelf weleens als 17 jarige een hotel geboekt zonder dat dit een probleem was. Je kan ook altijd even bellen naar het hotel om dit na te vragen.