Waar is ongeveer de helft van de route tussen milsbeek (noord-limburg) en gambassi terme (toscane)?

we rijden in twee etappes en zoeken daarom een plaatsje ergens halverwege de route.
geef alsjeblieft de helft van de route zoals je met de auto rijdt aan, dus niet luchtlijn

Toegevoegd na 45 minuten:
ps, we rijden over de gothart

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens Google maps: Bazel/Basel in Zwitserland

Antwoorden (2)

Dat zal Zürich zijn, maar als je niet door de Alpen wilt rijden zal dat Nice of Marseille zijn. ( in de buurt van deze drie steden )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt eigenlijk 3 opties voor je route, er zijn er natuurlijk veel meer maar ga er vanuit dat je zo veel mogelijk snelweg wilt rijden.
Via Zwitserland, door de Gotthardtunnel of via Oostenrijk, Innsbruck,
naar Innsbruck kun je via de Fernpas of Munchen rijden.
Via Zwitserland ben je bij Basel, via de Fernpas bij Kempten, via Munchen ergens onder Munchen ongeveer op de helft.
Door Frankrijk is ook mogelijk maar is wel een gigantisch eind omrijden.

Zelf zou ik niet zo gauw precies op de helft willen zitten qua kilometers, maar eerder in tijd rekenen, je kunt als je pech hebt uren in de file staan bij de Gotthardtunnel b.v.
Ook kun je proberen op rustige tijden de drukte een beetje te omzeilen, dat kan betekenen dat je soms beter 200 km. langer kunt blijven zitten om de volgende dag niet direct in de file te staan.

Prettige vakantie.