hoe kom ik te weten welke tomtom ik heb?

ik ga binnenkort op vakantie naar frankrijk maar om in 1 keer goed te rijden is het misschien wel handig als ik mijn tomtom update, maar als ik dat wil doen op de site van tomtom zelf moet ik weten welke tomtom ik heb maar dat weet ik dus niet..... weet iemand hoe ik dat te weten kom?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal staat er wel een sticker op de achterkant of op de rand met een model/type aanduiding. Plaats eens foto's van alle kanten van je tomtom? Verder staat het meestal ook in het opstart/welkomst scherm. Daar wellicht ook een foto'tje van plaatsen?

Antwoorden (1)

Via deze link zou het moeten lukken.

http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/9512/~/welk-tomtom-apparaat-heb-ik%3F

Succes hoop dat het zo lukt!