Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een Visitor Oyster card kopen in Londen?

Ik haal het niet meer om via internet te bestellen. Waar in Londen kan ik deze kopen? Ik ben al uren aan het zoeken, maar krijg het niet duidelijk gevonden.
Kan ik deze op Londen City Airport kopen? Daar kom ik namelijk aan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
3.9K
Ritsuka
9 jaar geleden
Ja, daar heb ik ze vorige week ook gehaald. Vliegveld uitlopen, gelijk links richting de DLR, en dan kom je een balie tegen. 5 pond borg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje! Als je je reactie als antwoord plaatst kan ik hem als beste kiezen ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, daar heb ik ze vorige week ook gehaald. Vliegveld uitlopen, gelijk links richting de DLR, en dan kom je een balie tegen. 5 pond borg.
Je hebt een 1 dag, 3 dagen en 7 dagen versie voor onbeperkt reizen in alle 3 de zones, en een versie waarbij je opwaardeert en betaald voor wat je reist. Je moet zelf even kijken wat je het handigste lijkt.

De kaart kun je weer inleveren aan het einde van je vakantie, of bewaren voor je volgens vakantie in Londen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Oyster kaarten kan je op luchthavens en bijna alle metro stations kopen. Je hoeft je dus niet druk te maken dat je er nog geen hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding