Is er altijd animatie op een lange vlucht?

Aanstaande maandag ga ik naar Dominicaanse Republiek en die vlucht duurt 12 uur. De vorige keer dat ik een lange vlucht heb gemaakt waren er in het vliegtuig bij elke stoel een schermpje waar je films op kon kijken en gamen etc. Is dit altijd bij een lange vlucht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
ronron1212
9 jaar geleden
Dat is op elke lange vlucht het geval.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met welke vliegtuigmaatschappij ga je vliegen?
Amadea
9 jaar geleden
Niet altijd bij elke stoel (of jij moet busines class vliegen).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vlieg met airfrance
ronron1212
9 jaar geleden
Bij air France is animatie aanboord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké bedankt!

Het beste antwoord

Mijn eigen ervaring is dat je bij de meeste intercontinentale vluchten een eigen beeldscherm hebt. Ik heb in elk geval nog nooit anders meegemaakt. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het ook echt altijd zo is.

Als je twijfelt, kun je natuurlijk ten eerste even contact opnemen met de vliegtuigmaatschappij, ik jouw geval Air France. Uiteraard kun je ook even een kijkje nemen op http://www.seatguru.com/
Dat is een website waar je allerlei informatie over het vliegtuig waarin je vliegt kan vinden, dus onder andere of er persoonlijke beeldschermen zijn.

Alvast een fijne vlucht gewenst :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of jij jouw persoonlijk entertainmentschermpje hebt, hangt volledig af van de maatschappij en het type vliegtuig waarin je vliegt. Het is dus niet standaard dat élk vliegtuig van alle maatschappijen dat biedt.