Hoe kan ik zo goedkoop mogelijk naar Mexico en terug reizen?

Mijn vriendin is Mexicaanse en zit in Mexico. Ik wil ontzettend graag naar Mexico, maar het is zo verschrikkelijk duur. Wat zijn de (alle) mogelijkheden?

Toegevoegd na 42 seconden:
Mijn vriendin woont in Mexico City.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Budget vliegtickets zijn er onderhand haast bij elke maatschappij, dus ik zou in ieder geval goed kijken en vergelijken.
Ik neem aan dat je bij je vriendin verblijft, maar anders zou je aan een hostel ipv hotel kunnen denken.
Misschien via een lokaal reisbureau? Last minute kortingen kun je dan wel krijgen. Hierbij moet je er natuurlijk wel opletten dat ze je geen al incl. reisje aansmeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
www.cheaptickets.nl
bamibal
9 jaar geleden
Roeien.

Het beste antwoord

Via Skyscanner kun je zoeken naar tickets gedurende het hele jaar. De goedkoopste die ik vond is niet die van KLM, maar Iberia voor 682. Check de link en probeer gewoon alle data uit.